Συχνές ερωτήσεις

Γενικές ερωτήσεις

Τι είναι το Liveshopping.gr

Το Liveshopping.gr είναι ένα marketplace με πλήθος προϊόντων από όλη την Ελλάδα. Όποια εμπορική επιχείρηση επιθυμεί, εφόσον ικανοποιεί τα κριτήρια του marketplace, μπορεί να ανοίξει δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα στο Liveshopping.gr. Επιπλέον οι εμπορικές επιχειρήσεις μπορούν να παρουσιάζουν τα προϊόντα τους και μέσω εκπομπών Liveshopping, αλλάζοντας ολοκληρωτικά την εμπειρία αγοράς.

Ποιοι είστε

Το Liveshopping.gr ανήκει στην εταιρεία Liveshopping Greece Μ.ΙΚΕ και αποτελεί το 1ο franchise του LIVESHOPPING MARKETPLACE NETWORK, του δικτύου που φιλοδοξεί να γίνει το μεγαλύτερο Δίκτυο Marketplace στην Ευρώπη με βασικό χαρακτηριστικό το Liveshopping.

LIVESHOPPING GREECE ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ (ΑΦΜ 801455031, ΓΕΜΗ 157225703000, ΔΟΥ ΚΗΦΙΣΙΑ). Νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας είναι ο Γιώργος Φλωράς.

Πως μπορώ να επικοινωνήσω με το liveshopping.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας ηλεκτρονικά. Για επιστροφές στο returns@liveshopping.gr. Για άλλα θέματα στο info@liveshopping.gr. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την φόρμα επικοινωνίας εδώ https://www.liveshopping.gr/contactus/

Τι είναι οι Όροι Χρήσης του Liveshopping.gr

Η περιήγησή σας στο Liveshopping.gr διέπεται από όρους και προϋποθέσεις, τους συνήθεις όρους Χρήσης που θέτουν όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα και Marketplace.

Μπορείτε να δείτε τους Όρους Χρήσης όπως ισχύουν εδώ

Ο Λογαριασμός

Πως δημιουργώ λογαριασμό στο Liveshopping.gr

Εύκολα!! Πατήστε εδώ, συμπληρώστε email και συνθηματικό και η εγγραφή σας έγινε

Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία και τις διευθύνσεις στο λογαριασμό

Αφού δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας, κάνετε login και ανά πάσα στιγμή μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία όπως συνθηματικό εισόδου, τηλέφωνο, διευθύνσεις κλπ

Πρέπει να κάνω εγγραφή για να αγοράσω?

Μπορείτε να αγοράσετε και σαν Επισκέπτης όμως σας συστήνουμε να κάνετε την εγγραφή σας πριν από την εκπομπή ώστε να διευκολυνθεί η αγορά σας και να μπορείτε να έχετε ανά πάσα στιγμή πρόσβαση στο ιστορικό του λογαριασμού σας αλλά και εύκολη πρόσβαση στο διαχειριστικό των επιστροφών.

Τα προϊόντα

Ποιος ανεβάζει τα προϊόντα στο Liveshopping.gr

Τα προϊόντα τα ανεβάζει στο Liveshopping.gr η εκάστοτε εμπορική επιχείρηση που τα διαθέτει.

Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ?

Ναι, οι τιμές στο Liveshopping.gr είναι τιμές λιανικής πώλησης και περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

Τα προϊόντα έχουν εγγύηση?

Όταν ένα προϊόν έχει εγγύηση, αυτό αναφέρεται στην καρτέλα του προϊόντος στο liveshopping.gr. Γενικά ισχύουν όλες οι εγγυήσεις που ισχύουν και στο φυσικό εμπόριο. Οι εγγυήσεις παρέχονται από τα καταστήματα του Liveshopping.gr.

Βρήκα λάθος τιμή, περιγραφή, χαρακτηριστικό σε ένα είδος, πώς μπορώ να ενημερώσω?

Τα είδη είναι πολλά και λογικό είναι να γίνει και κάποιο λαθάκι. Θα σας είμαστε ευγνώμονες αν το εντοπίσετε και μας ειδοποιήσετε στο info@liveshopping.gr ώστε να ενημερώσουμε το κατάστημα να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες. Σας ευχαριστούμε προκαταβολικά.

Οι παραγγελίες

Ποιος εισπράττει και ποιος στέλνει την παραγγελία

Ο πελάτης πληρώνει το αντίτιμο της παραγγελίας στο liveshopping.gr και η παραγγελία (μαζί με το παραστατικό πώλησης) αποστέλλεται από την εμπορική επιχείρηση που παρουσιάζει τα προϊόντα της.

Μπορώ να βάλω στο καλάθι αγοράς και στην παραγγελία είδη από διαφορετικούς εμπόρους?

Ναι. Όμως κάθε παραγγελία θα σας σταλεί από κάθε έμπορο ξεχωριστά, συνεπώς αν επιβαρύνονται οι παραγγελίες με έξοδα αποστολής, κάθε παραγγελία θα έχει τα δικά της έξοδα αποστολής.

Μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου?

Λαμβάνετε συνεχή ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας σας από το Liveshopping.gr. Επίσης λαμβάνετε το Tracking Number της παραγγελίας σας και μπορείτε να ενημερώνεστε για το που βρίσκεται το δέμα σας από το site της εταιρείας Ταχυμεταφορών (αφού το έχει παραλάβει για παράδοση). Ολα ισχύουν εφόσον έχετε δώσει την παραγγελία σας όχι ως Επισκέπτης αλλά έχοντας ανοίξει λογαριασμό στο Liveshopping.gr.

Αν βάλω το προϊόν στο καλάθι αγοράς δεσμεύω και το υπόλοιπο για να το αγοράσω αργότερα?

Για κάθε εκπομπή Liveshopping η εμπορική επιχείρηση δεσμεύει συγκεκριμένες ποσότητες από κάθε προϊόν. Συνεπώς ισχύει ότι όποιος προλάβει την διαθέσιμη ποσότητα αγοράζει. Η τοποθέτηση ενός προϊόντος στο καλάθι αγορών δεν εξασφαλίζει την διαθεσιμότητά του την ώρα του “κλεισίματος” της συναλλαγής. Ειδικά αν υπάρχουν προσφορές κατά τη διάρκεια μιας εκπομπής ενδεχομένως να μην ισχύουν αν δεν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας στον χρόνο της εκπομπής.

Θα παραλάβω με βεβαιότητα ότι παραγγείλω?

Το Liveshopping.gr ελέγχει σε συστηματική βάση τις επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεται. Στόχος μας είναι να συνεργαζόμαστε με αξιόπιστες επιχειρήσεις οι οποίες τα προϊόντα που παρουσιάζουν στο Liveshopping.gr, αυτά και να παραδίδουν στον πελάτη. Η πληρωμή των επιχειρήσεων από το Liveshopping.gr, γίνεται αφού παραδοθεί η παραγγελία στον πελάτη. Εξασφαλίζουμε έτσι ότι αν, για οποιονδήποτε λόγο, δεν παραλάβετε αυτό που παραγγείλατε (και δεν συμφωνήσετε κάτι διαφορετικό με την επιχείρηση), θα λάβετε αμέσως πίσω τα χρήματά σας.

Κάνετε αποστολές στο εξωτερικό?

Όχι ακόμα.

Θέλω να αλλάξω διεύθυνση παράδοσης στην παραγγελία μου

Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμα παραδοθεί στην εταιρεία Ταχυμεταφορών αυτό είναι εφικτό. Επικοινωνήστε μαζί μας ή απευθείας με την εμπορική επιχείρηση από την οποία περιμένετε να λάβετε την παραγγελία να εξετάσουμε τι είναι εφικτό να γίνει. Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό να σας εξυπηρετήσουμε.

Θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου

Αυτό εξαρτάται από το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η παραγγελία σας. Αν έχει ήδη εκτελεστεί (παράδοση στην εταιρεία ταχυμεταφορών) η ακύρωση είναι αδύνατη. Θα πρέπει να παραλάβετε την παραγγελία και να επσιτρέψετε τα προϊόντα στη συνέχεια (υπαναχώρηση, δικαίωμα εντός 14 ημερών). Αν δεν εχει εκτελεστεί θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με την εμπορική επιχείρηση για να τους ενημερώσετε σχετικά. Αν προκύψει διαφορά, πχ τελικά εκτελεστεί η παραγγελία χωρίς το προϊόν που αφαιρέσατε και έχετε ήδη πληρώσει με κάρτα, θα φροντίσουμε να σας επιστραφεί τυχόν διαφορά.

Θέλω να προσθέσω προϊόν στην παραγγελία μου

Στην υφιστάμενη παραγγελία η πρόσθεση νέου προιόντος είναι δύσκολη και εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Το πιο απλό είναι να κάνετε νέα παραγγελία με το επιπλέον προϊόν. Στα σχόλια της παραγγελίας θα επισημάνετε ότι υπάρχει ήδη παραγγελία και αν γίνεται να γίνει μια αποστολή (αν υπάρχει ήδη παραγγελία στην ίδια εμπορική επιχείρηση). Η εμπορική επιχείρηση θα εξετάσει τη δυνατότητα να εκτελεστούν μαζί οι δυο παραγγελίες και αν χρειαστεί θα επικοινωνήσει μαζί σας για συνενόηση. Αν προκύψει διαφορά, πχ τελικά εκτελεστεί μια παραγγελία και χρεωθείτε λιγότερα έξοδα αποστολής, θα φροντίσουμε να σας επιστραφεί τυχόν διαφορά (αν έχετε πληρώσει με κάρτα).

Θέλω να αφαιρέσω προϊόν από την παραγγελία μου

Αυτό εξαρτάται από το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η παραγγελία σας. Αν έχει ήδη εκτελεστεί (παράδοση στην εταιρεία ταχυμεταφορών) η αφαίρεση είναι αδύνατη. Θα πρέπει να παραλάβετε την παραγγελία και να επσιτρέψετε το προϊόν που δεν επιθυεμίτε στη συνέχεια (υπαναχώρηση, δικαίωμα εντός 14 ημερών). Αν δεν εχει εκτελεστεί θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με την εμπορική επιχείρηση για να τους ενημερώσετε σχετικά. Αν προκύψει διαφορά, πχ τελικά εκτελεστεί η παραγγελία χωρίς το προϊόν που αφαιρέσατε και έχετε ήδη πληρώσει με κάρτα, θα φροντίσουμε να σας επιστραφεί τυχόν διαφορά.

Μπορώ να αξιολογήσω ένα προϊόν?

Ναι μπορείτε εφόσον το έχετε αγοράσει και έχετε ανοίξει λογαριασμό στο Liveshopping.gr. Αν έχετε αγοράσει το προϊόν σαν Επισκέπτης δεν μπορείτε να κάνετε αξιολόγηση του προϊόντος. Η αξιολόγησή σας εγκρίνεται από το κατάστημα πριν δημοσιευτεί. 

Τρόποι πληρωμής

Πώς μπορώ να πληρώσω μια παραγγελία

Οι αγορές γίνονται με χρήση κάρτας ή με τραπεζική κατάθεση ή με αντικαταβολή. Η πληρωμή με κάρτα φαίνεται αμέσως και η διαδικασία εκτέλεσης της παραγγελίας σας ξεκινάει άμεσα. Η πληρωμή με τραπεζική μεταφορά θα φανεί με βάση τις διαδικασίες της τράπεζάς σας. Χρησιμοποιήστε το ID της παραγγελίας ως αποδεικτικό πληρωμής. Μόλις πληρώσετε παρακαλούμε στείλτε μας και το αποδεικτικό πληρωμής στο orders@liveshopping.gr. Η παραγγελία σας θα σταλεί μόλις γίνει η μεταφορά του ποσού στο λογαριασμό μας. Τυχόν έξοδα τραπεζικά δεν επιβαρύνουν την εταιρεία μας.

Είναι ασφαλής η συναλλαγή με την κάρτα μου? Κρατάτε τα στοιχεία της κάρτας?

Η συναλλαγή είναι ασφαλής καθώς συνεργαζόμαστε με την κορυφαία εταιρεία για πληρωμές, την VIVA PAYMENTS. Δεν κρατάμε τα στοιχεία της κάρτας σας σε κανένα αρχείο μας, η επεξεργασία γίνεται αποκλειστικά από την VIVA PAYMENTS.

Μπορώ να λάβω τιμολόγιο?

Φυσικά, ενημερώστε σχετικά την παραγγελία σας στα κατάλληλα πεδία. Ακόμα και αν το αποφασίσετε μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας επικοινωνήστε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να το διευθετήσουμε σε συνεργασία με την εμπορική επιχείρηση.

Μπορώ να πληρώσω με Δωροκάρτα?

Ναι φυσικά. Η Δωροκάρτα που θα λάβετε για το LIVEshopping.gr έχει έναν μοναδικό κωδικό. Την Δωροκάρτα μπορείτε να την στείλετε εσείς ή να την λάβετε από έναν φίλο σας, αφού πληρωθεί το ανάλογο αντίτιμο στο LIVEshopping.gr. Μπορείτε να κάνετε χρήση στις αγορές σας στο LIVEshopping.gr, εισάγοντας τον κωδικό της Δωροκάρτας σας στο Ταμείο. Μπορείτε να κάνετε χρήση της αξίας της δωροκάρτας σταδιακά (π.χ. αν η Δωροκάρτα είναι 40€, μπορείτε να πληρώσετε μια παραγγελία με αξία 25€ και τα υπόλοιπα 15€ να τα κάνετε χρήση σε επόμενη παραγγελία). Επίσης μπορείτε να πληρώσετε συνδυαστικά μια παραγγελία και με τη Δωροκάρτα αλλά και με άλλο τρόπο πληρωμής για το υπερβάλλον ποσό της παραγγελίας. 

Αποστολή προϊόντων

Πώς θα μου στείλετε την παραγγελία?

Η παραγγελία θα σας σταλεί από την εγκατάσταση της εμπορικής επιχείρησης με την εταιρεία ταχυμεταφορών Speedex.

Πόσο κοστίζει η παράδοση των παραγγελιών

Το κόστος αποστολής εξαρτάται από το βάρος κάθε παραγγελίας και την περιοχή παράδοσης. Το τελικό κόστος το βλέπετε στο καλάθι αγορών σας. Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη σας ότι τα ογκώδη εμπορεύματα υπάρχει ενδεχομένο να έχουν διαφορετικό κόστος αποστολής το οποίο εξαρτάται από τις διαστάσεις τους. 

Στην περίπτωση που παραγγείλετε από περισσότερους από ένας εμπόρους τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται για την κάθε εμπορική επιχείρηση ξεχωριστά.

Αν η εμπορική επιχείρηση έχει επιλέξει να προσφέρει ένα προϊόν χωρίς έξοδα αποστολής, τότε για αυτό το προϊόν δεν θα επιβαρυνθείτε με έξοδα αποστολής στο Καλάθι σας. 

 

Επιστροφές

Τι ισχύει για τις επιστροφές

Σε κάθε περίπτωση έχετε δικαίωμα επιστροφής της αγοράς 14 ημέρες μετά την παραλαβή του δέματος (δικαίωμα υπαναχώρησης). Φυσικά και σε κάθε άλλη περίπτωση όπως λάθος αποστολή, ελλαττωματικό προϊόν, λάθος μέγεθος κ.λπ., έχετε δικαίωμα επιστροφής. Αναλυτικά οι όροι, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία για κάθε επιστροφή αναγράφονται εδώ ΕΔΩ. Γενικά οι επιστροφές με βάση το δικαίωμα υπαναχώρησης επιβαρύνουν σημαντικά την «αλυσίδα» από τον Έμπορο στον Καταναλωτή, αυξάνοντας τα κόστη. Η συμβουλή μας προς τον Καταναλωτή είναι να είναι προσεκτικός/ή όταν βάζει μια παραγγελία, να είναι σίγουρος/η ότι θέλει το προϊόν, ώστε να αποφεύγονται περιττές ενέργειες επιστροφών και όλοι να είναι πιο χαρούμενοι.

Άλλαξα γνώμη (Υπαναχώρηση). Πώς επιστρέφω μια παραγγελία ή ένα προϊόν?

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να αιτιολογήσετε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε (έως και την 14η ημέρα θα πρέπει να έχει παραληφθεί η επιστρεφόμενη παραγγελία από την εμπορική επιχείρηση, όχι απλά να αποσταλεί). Το δικαίωμα επιστροφής λόγω Υπαναχώρησης αφορά όλες τις αγορές που έχουν πραγματοποιηθεί με απόδειξη λιανικής (όχι δηλαδή με τιμολόγιο για επαγγελματική χρήση). Στην περίπτωση αγοράς με τιμολόγιο, εάν αλλάξετε άποψη και δεν θέλετε την παραγγελία, επιστροφή με όρους Υπαναχώρησης θα γίνει αποκλειστικά και μόνο εάν το δεχτεί η εμπορική επιχείρηση που πραγματοποίησε την πώληση. Στην περίπτωση αυτή τον πελάτη επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων με Ταχυμεταφορές (όχι απλό ταχυδρομείο).

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

  • Μπαίνετε στον λογαριασμό σας στο www.liveshopping.gr.
  • Εντοπίζετε την παραγγελία που αγοράσατε και από την οποία θέλετε να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα είδη και πατάτε το πλήκτρο ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ. Αν το πλήκτρο δεν εμφανίζετε σημαίνει ότι η παραγγελία σας δεν έχει ακόμα Ολοκληρωθεί, οπότε δεν μπορεί να γίνει επιστροφή ακόμα.
  • Εντοπίζετε το είδος της παραγγελίας που θέλετε να επιστρέψετε και επιλέγετε την σχετική ποσότητα.
  • Επιλέγετε την ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ και την ΔΡΑΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ.
  • Συμπληρώνετε στα σχόλια ότι επιθυμείτε, ανεβάζετε σχετικό αρχείο αν επιθυμείτε (πχ φωτογραφία) και πατάτε ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ.

Το αίτημά σας θα σταλεί αυτόματα στην εμπορική επιχείρηση που σας έστειλε την συγκεκριμένη παραγγελία. Η εμπορική επιχείρηση θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω του συστήματος επικοινωνίας του liveshopping.gr ή τηλεφωνικά για περισσότερες διευκρινήσεις. Μόλις ολοκληρωθεί τυχόν συνεννόηση με την Εμπορική επιχείρηση θα προχωρήσετε στην διαδικασία αποστολής του προϊόντος.

Στο δέμα επιστροφής θα πρέπει να συμπεριλάβετε:

  • το προϊόν που επιστρέφετε σε άρτια κατάσταση, όπως το παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Ότι εξάρτημα συνοδεύει το προϊόν θα πρέπει να συμπεριληφθεί στην επιστροφή.
  • την απόδειξη λιανικής πώλησης
  • αν έχετε αγοράσει το προϊόν με Τιμολόγιο θα πρέπει να εκδώσετε δελτίο αποστολής το οποίο να συμπεριλάβετε στο δέμα.

ΠΡΟΣΟΧΗ, το επιστρεφόμενο δέμα θα το αποστείλετε στην διεύθυνση της Εμπορικής επιχείρησης από όπου πραγματοποιήσατε την αγορά. Τα στοιχεία της αναγράφονται στο παραστατικό αγοράς που λάβατε με την παραγγελία σας (διαθέσιμο και στην καρτέλα σας στο liveshopping.gr). Για την καλή μεταφορά του δέματος επιστροφής προτιμήστε την αρχική συσκευασία (αν είναι σε καλή κατάσταση) αλλιώς επιλέξτε συσκευασία που θα προστατεύει το προϊόν από πιθανή φθορά στη μεταφορά. Αφού παραληφθεί το προϊόν στην Εμπορική επιχείρηση και επιβεβαιωθεί η επιστροφή θα ενημερωθείτε μέσω του liveshopping.gr για την εξέλιξη και θα ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής χρημάτων (αν προβλέπεται από την διαδικασία, πχ αν δεν γίνει ανταλλαγή με άλλο είδος κ.λπ.).

Ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό της αξίας των ειδών (όχι των εξόδων αποστολής που τυχόν κατέβαλε) με επιστροφή των χρημάτων μέσω της VIVA PAYMENTS (αντίστροφη κίνηση από την πληρωμή). Η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Παρέλαβα λάθος παραγγελία ή προϊόν. Πώς επιστρέφω?

Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος δικό μας, θα αποστείλουμε εταιρεία ταχυμεταφορών στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά μας έξοδα. Τα προϊόντα που επιστρέφετε θα σταλούν στην διεύθυνση της Εμπορικής επιχείρησης από όπου πραγματοποιήσατε την αγορά. Τα στοιχεία της αναγράφονται στο παραστατικό αγοράς που λάβατε με την παραγγελία σας (διαθέσιμο και στην καρτέλα σας στο liveshopping.gr).

Δεν χωρεί υπαναχώρηση, σύμφωνα με την Νομοθεσία, σε:

  • συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή
  • προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας ή είδη που έχουν στενή επαφή με το ανθρώπινο σώμα ( όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, ακουστικά, αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα κ.α.).
  • προϊόντα που μπορεί να αλλοιωθούν (τροφές κ.λπ.)
  • συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά.
  • πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
  • Προϊόντα που κατασκευάστηκαν με βάση συγκεκριμένη παραγγελία του Πελάτη
  • προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.
  • Προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (επαγγελματική χρήση) σύμφωνα με την παρ. 1α περ. 1 του Νόμου για την Προστασία του Καταναλωτή Ν. 2251/1994.

Θέλω να αντικαταστήσω / αλλάξω το προϊόν, τι κάνω?

Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να αλλάξει το προϊόν, θα πρέπει να προβεί στην επιστροφή του στην εταιρεία με μεταφορική εταιρεία (κούριερ) και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, το κόστος επιστροφής βαρύνει τον καταναλωτή.

Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας το κόστος επιστροφής βαρύνει την εταιρεία. Η εταιρεία υποχρεούται να αντικαταστήσει ένα προϊόν που θεωρείται ελαττωματικό.

Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται εντός της αρχικής του συσκευασίας και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).

Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του (έως και την 14η ημέρα θα πρέπει να παραληφθεί η επιστρεφόμενη παραγγελία, όχι απλά να αποσταλεί).

Η διαδικασία επιστροφής και στην περίπτωση αυτή είναι παρόμοια με την διαδικασία επιστροφής στην Υπαναχώρηση, με την διαφορά ότι επιλέγετε ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

Παρέλαβα ελλαττωματικό προϊόν. Πώς επιστρέφω?

Αν το προϊόν που αγοράσατε είναι ελλαττωματικό έχετε δικαίωμα επιστροφής. Επικοινωνήστε με την Εμπορική επιχείρηση από την οποία σας στάλθηκε το προϊόν και αν είναι δυνατόν στείλτε και φωτογραφία του σημείου που υπάρχει το ελάττωμα ούτως ώστε να διευθετηθεί το ταχύτερο δυνατό η αντικατάσταση του προϊόντος. Φυσικά σε αυτήν την περίπτωση δεν επιβαρύνεστε με τα έξοδα επιστροφής της παραγγελίας.

Οι εκπομπές Liveshopping

Οι εκπομπές πώλησης είναι ζωντανές ή μαγνητοσκοπημένες?

Οι εκπομπές πώλησης του liveshopping.gr μπορεί να είναι είτε ζωντανές, είτε μαγνητοσκοπημένες. Στις ζωντανές το σήμα στο βίντεο είναι LIVE ενώ στις μαγνητοσκοπημένες είναι RECORDED

Έως πότε μπορώ να αγοράσω τα προϊόντα μιας εκπομπής?

Το διαθέσιμο απόθεμα ενός προϊόντος κατά τη διάρκεια μιας εκπομπής Liveshopping το καθορίζει η Εμπορική επιχείρηση που οργανώνει την εκπομπή. Η διαθεσιμότητα των προϊόντων εξαρτάται από το διαθέσιμο απόθεμα. Όσο υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα, είναι δυνατή η αγορά τους.

Μπορώ να κάνω ερωτήματα κατά τη διάρκεια της εκπομπής?

Μέσω του Chat μπορείς να ρωτήσεις ότι επιθυμείς σχετικά με τα προϊόντα που παρουσιάζονται. Η απάντηση του Εμπόρου μπορεί να γίνει είτε ζωντανά (εφόσον η εκπομπή είναι Live), είτε μέσω του Chat (είτε είναι Live είτε μαγνητοσκοπημένη).

Το chat είναι ορατό σε όλους?

Ναι