ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Μπορείτε να κάνετε αίτημα υποστήριξης μέσω του λογαριασμού σας για θέμα παραγγελιών, πληρωμών, επιστροφών, τεχνικό ή γενικό θέμα. Για την υποβολή αιτήματος υποστήριξης θα πρέπει να είστε συνδεδεμένοι ήδη με τον λογαριασμό σας.
ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
Στο μενού ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ μπορείτε να αναζητήσετε τα αιτήματα που έχετε κάνει και να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες για αυτά.
Πατώντας Προβολή στο αίτημα υποστήριξης που σας ενδιαφέρει θα δείτε τις λεπτομέρειες του αιτήματος. Στο ίδιο σημείο μπορείτε να δείτε την απάντηση από το Liveshopping.gr και επίσης να απαντήσετε στο αίτημα ή/και να σημειώσετε ότι το αίτημά σας επιλύθηκε.
ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ή από ΚΑΡΤΕΛΛΑ ΕΙΔΟΥΣ
Όταν βρίσκεστε στον Λογαριασμό σας, Παραγγελίες, σε κάθε είδος υπάρχει η δυνατότητα Υποβολής αιτήματος υποστήριξης. Επιλέγοντας θα μεταφερθείτε στην υποβολή νέου αιτήματος υποστήριξης με προεπιλεγμένο το συγκεκριμένο είδος.
Ανάλογα μπορείτε από την καρτέλα ενός είδους να επιλέξετε Υποβολής αιτήματος υποστήριξης. Επιλέγοντας θα μεταφερθείτε στην υποβολή νέου αιτήματος υποστήριξης με προεπιλεγμένο το συγκεκριμένο είδος.