Αίτημα υποστήριξης πελατών

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Μπορείτε να κάνετε αίτημα υποστήριξης μέσω του λογαριασμού σας για θέμα παραγγελιών, πληρωμών, επιστροφών, τεχνικό ή γενικό θέμα. Για την υποβολή αιτήματος υποστήριξης θα πρέπει να είστε συνδεδεμένοι ήδη με τον λογαριασμό σας.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

  • Για να υποβάλετε Νέο αίτημα Υποστήριξης επιλέγετε το σχετικό μενού (www.liveshopping.gr/helpdesk/newticket)
  • Στο πεδίο Τμήμα επιλέγετε το θέμα που σας ενδιαφέρει (παραγγελίες, πληρωμές, επιστροφές, τεχνικό, γενικό) (Υποχρεωτικό πεδίο)
  • Το ονοματεπώνυμό σας εμφανίζεται αυτόματα με βάση τα στοιχεία του λογαριασμού σας. Μπορείτε αν θέλετε όμως να το αλλάξετε. (Υποχρεωτικό πεδίο)
  • Αν το αίτημά σας αφορά ένα ή περισσότερα προϊόντα μπορείτε να αναζητήσετε το προϊόν με βάση την περιγραφή του στο επόμενο πεδίο. (όχι Υποχρεωτικό πεδίο)
  • Αν θέλετε το αίτημά σας να κοινοποιηθεί και σε κάποιο email στο πεδίο Κοινοποίηση (CC) καταχωρείτε το email που θέλετε. Αν θέλετε κοινοποίηση σε περισσότερα από ένα email βάλτε ερωτηματικά ως διαχωριστικό (πχ ddd@g12mail.com; nnn@g12mail.com)
  • Στο πεδίο Θέμα γράφετε συνοπτικά έναν τίτλο του αιτήματός σας. (Υποχρεωτικό πεδίο).
  • Στο πεδίο Μήνυμα αναφέρεται το θέμα που σας απασχολεί.
  • Μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία με μέγεθος ανά αρχείο ως 2ΜΒ και συνολικό μέγεθος αρχείων 5ΜΒ. Πατάτε Επισύναψη Αρχείων και επιλέγετε το αρχείο που θέλετε.
  • Μόλις ολοκληρώσετε πατάτε Υποβολή αιτήματος. Θα λάβετε αντίγραφο του αιτήματός σας.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Στο μενού ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ μπορείτε να αναζητήσετε τα αιτήματα που έχετε κάνει και να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες για αυτά.

Πατώντας Προβολή στο αίτημα υποστήριξης που σας ενδιαφέρει θα δείτε τις λεπτομέρειες του αιτήματος. Στο ίδιο σημείο μπορείτε να δείτε την απάντηση από το Liveshopping.gr και επίσης να απαντήσετε στο αίτημα ή/και να σημειώσετε ότι το αίτημά σας επιλύθηκε.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ή από ΚΑΡΤΕΛΛΑ ΕΙΔΟΥΣ

Όταν βρίσκεστε στον Λογαριασμό σας, Παραγγελίες, σε κάθε είδος υπάρχει η δυνατότητα Υποβολής αιτήματος υποστήριξης. Επιλέγοντας θα μεταφερθείτε στην υποβολή νέου αιτήματος υποστήριξης με προεπιλεγμένο το συγκεκριμένο είδος.

Ανάλογα μπορείτε από την καρτέλα ενός είδους να επιλέξετε Υποβολής αιτήματος υποστήριξης. Επιλέγοντας θα μεταφερθείτε στην υποβολή νέου αιτήματος υποστήριξης με προεπιλεγμένο το συγκεκριμένο είδος.