Αρχές καλής λειτουργίας

ΑΡΧΕΣ ΚΑΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

  1. Αυστηρή εφαρμογή της ευθύνης του Marketplace:

Κατά τη διάρκεια των προωθήσεων ελέγχουμε αυστηρά τις υποχρεώσεις ελέγχου και επαλήθευσης, διασφαλίζοντας ότι οι επιχειρήσεις εμφανίζουν τα στοιχεία τους και διατηρούν ακριβείς και έγκυρες επιχειρηματικές πληροφορίες για τη βελτίωση της διαδικτυακής επιχειρηματικής διαφάνειας.

  1. Ρύθμιση των δραστηριοτήτων προώθησης:

Βελτιώνουμε τους κανόνες προώθησης γύρω από βασικές πτυχές, όπως εργαλεία προώθησης, εμφανίσεις εκπτώσεων, προσφορές κλπ. Απαγορεύουμε πρακτικές που βλάπτουν τα δικαιώματα των καταναλωτών, όπως η μη συμμορφούμενη τιμολόγηση και η απάτη στις τιμές.

  1. Απαγόρευση αθέμιτου ανταγωνισμού:

Απαγορεύουμε παράνομες πρακτικές όπως η «αποκλειστική συναλλαγή» (εμπόδιο στους πωλητές να πραγματοποιούν πωλήσεις σε άλλες πλατφόρμες) και διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού στην αγορά. Λαμβάνουμε προληπτικά μέτρα για να αποτρέψουμε ψεύτικες συναλλαγές, δόλιες κριτικές και ψευδείς διαφημίσεις εντός της πλατφόρμας.

  1. Ρύθμιση του Liveshopping:

Καθιερώνουμε ολοκληρωμένα πρότυπα διαχείρισης για το Liveshopping, ενισχύουμε τον έλεγχο και την παρακολούθηση των εκπομπών Liveshopping, διασφαλίζουμε την ποιότητα των προϊόντων που παρουσιάζονται σε Liveshopping και ελέγχουμε τις διαδικασίες επιλογής και προώθησης στα Liveshopping.

  1. Αποτροπή της πώλησης πλαστών και κατώτερων αγαθών:

Ενισχύουμε την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας, βελτιώνουμε τα μέτρα ποιοτικού ελέγχου για αγαθά και εφαρμόζουμε κανόνες για το χειρισμό προβληματικών προϊόντων. Λαμβάνουμε περιοριστικά μέτρα κατά των πωλητών που εμπλέκονται σε προϊόντα απομίμησης και κατώτερης ποιότητας.

  1. Απαγόρευσης της πώλησης παράνομων και απαγορευμένων αγαθών :

Πραγματοποιούμε διεξοδικές επιθεωρήσεις σε πραγματικό χρόνο των πληροφοριών προϊόντων, διαγράφουμε παράνομα και απαγορευμένα αγαθά, καταπολεμάμε την πώληση αντικειμένων επιβλαβών για τη σωματική και ψυχική υγεία των ανηλίκων.

  1. Επιλύουμε αποτελεσματικά τα θέματα των Καταναλωτών :

Διατηρούμε ανοιχτούς διαύλους για καταγγελίες και αναφορές καταναλωτών, χειριζόμαστε αποτελεσματικά τα παράπονα και βοηθάμε ενεργά τους καταναλωτές στη διασφάλιση των νόμιμων δικαιωμάτων τους. Προτρέπουμε τις επιχειρήσεις να συμμορφώνονται με κανονισμούς όπως η πολιτική επιστροφών χωρίς αιτιολογία και οι εγγυήσεις.