Νομικά παράπονα

Πολιτική νομικών παραπόνων τρίτων του Liveshopping

Αυτή η Πολιτική ισχύει για παράπονα, ειδοποιήσεις και άλλες επικοινωνίες («παράπονα») από τρίτα μέρη («εσείς») που σχετίζονται με εικαζόμενη κατάχρηση του Marketplace Liveshopping ή των υπηρεσιών από εμπόρους λιανικής του Liveshopping. Η Πολιτική θα πρέπει να διαβάζεται σε συνδυασμό με τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου. Υποβάλλοντας ένα παράπονο σε εμάς (με οποιοδήποτε μέσο), αναγνωρίζετε και συμφωνείτε ότι δεσμεύεστε από αυτήν την Πολιτική.

Όπως σημειώνεται στους Όρους Χρήσης, όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται στο Liveshopping πωλούνται από ανεξάρτητους λιανοπωλητές. Δεν είμαστε ούτε ο αγοραστής ούτε ο πωλητής των προϊόντων. Παρέχουμε την πλατφόρμα, επιτρέποντας στους λιανοπωλητές και στους πελάτες να ολοκληρώσουν τις συναλλαγές τους.

Ωστόσο, ως αξιόπιστο διαδικτυακό Marketplace, λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τις νομικές καταγγελίες. Η ακεραιότητα του Marketplace μας είναι υψίστης σημασίας για την επιχείρησή μας και όλους τους συνεργάτες μας. Ως εκ τούτου, έχουμε εφαρμόσει αυτήν την Πολιτική, η οποία ισχύει (χωρίς περιορισμό) σε καταγγελίες τρίτων σχετικά με οποιονδήποτε λιανοπωλητή του Marketplace:

  • παραβίαση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • παραβίαση συμβατικών ρυθμίσεων.
  • ρυθμιστικά θέματα και άλλα νομοθετικά καθήκοντα
  • άλλες παραβάσεις εξωσυμβατικών και μη νομικών υποχρεώσεων π.χ. σε αδικοπραξία.

1.Ειδοποίηση

Όλες οι καταγγελίες περί πνευματικής ιδιοκτησίας θα πρέπει να υποβάλλονται στη νομική μας ομάδα μέσω του email legalcomplaints@liveshopping.gr . Αυτό θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι το παράπονό σας θα λάβει άμεση προσοχή. Το Liveshopping διατηρεί το δικαίωμα να μην απαντήσει σε μια καταγγελία που δεν έχει σταλεί μέσω του σωστού email και το χρονοδιάγραμμα που αναφέρεται στην Ενότητα 4 παρακάτω δεν θα ισχύει για οποιαδήποτε καταγγελία που μας αποστέλλεται κατά παράβαση αυτής της Ενότητας. 

Μπορείτε να αναφέρετε μια εικαζόμενη παραβίαση ως κάτοχος δικαιωμάτων, ως αντιπρόσωπος που ενεργεί εκ μέρους ενός κατόχου δικαιωμάτων και εκ μέρους κυβερνητικού ή ρυθμιστικού φορέα.

2.Περιεχόμενο καταγγελίας

Η καταγγελία σας πρέπει να περιέχει όλες τις πληροφορίες και τα αποδεικτικά στοιχεία που είναι εύλογα απαραίτητα για εμάς και τους εμπόρους λιανικής που επηρεάζονται για να κατανοήσουμε την καταγγελία και να τεκμηριώσουμε την καταγγελία νομικά. Με αυτό, εννοούμε ότι η καταγγελία πρέπει να περιέχει (τουλάχιστον) μια σαφή επεξήγηση των ισχυόντων νομικών δικαιωμάτων, λόγων ή/και ευθυνών και οποιασδήποτε νομοθεσίας στην οποία βασίζεται, τα γεγονότα που εύλογα υποστηρίζουν τον ισχυρισμό σας ότι υπήρξε νομική παραβίαση, πληροφορίες σχετικά με τις καταχωρίσεις στο Liveshopping, συμπεριλαμβανομένων συνδέσμων προς τα φερόμενα παραβατικά προϊόντα, αριθμούς εμπορικών σημάτων, δικαιοδοσίες που επηρεάζονται και κάθε άλλη σχετική πληροφορία που θα μας βοηθήσει να αντιμετωπίσουμε το παράπονό σας όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά.

Μην παρέχετε υπερβολικά, άσχετα ή/και ασαφή έγγραφα ή πληροφορίες, καθώς αυτό θα μας καθυστερήσει να εξετάσουμε το παράπονό σας. Διατηρούμε το δικαίωμα να απορρίψουμε οποιοδήποτε παράπονο που είναι ασαφές ή άσκοπα μεγάλο (η εξήγηση δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 3 σελίδες A4 (αυτό το όριο δεν περιλαμβάνει στοιχεία)).

Όλες οι πληροφορίες και τα έγγραφα που μας παρέχονται θα πρέπει να είναι στα Ελληνικά, καθώς η Νομική μας Ομάδα εδρεύει αποκλειστικά στα κεντρικά μας γραφεία στην Ελλάδα.

Διατηρούμε το δικαίωμα να μην προβούμε σε καμία ενέργεια έως ότου συμμορφωθείτε με αυτήν την ενότητα της Πολιτικής.

3.Πληροφορίες που μας παρέχονται

Στη θέση μας ως Marketplace, είμαστε υποχρεωμένοι να διαβιβάσουμε λεπτομέρειες για μια καταγγελία που επηρεάζει έναν πωλητή λιανικής σε αυτόν τον πωλητή. Υποβάλλοντας ένα παράπονο, συναινείτε να το κάνουμε αυτό και να επεξεργαστούμε οποιαδήποτε προσωπικά δεδομένα είναι απαραίτητα για τον σκοπό αυτό.

Αναγνωρίζετε και συμφωνείτε ότι ως αποτέλεσμα της υποβολής καταγγελίας ενδέχεται να επικοινωνήσουν μαζί σας οι επηρεαζόμενοι έμποροι λιανικής, οι οποίοι μπορεί να επιθυμούν να συζητήσουν ή να αμφισβητήσουν την καταγγελία. Συμφωνείτε ότι θα συνεργαστείτε εποικοδομητικά και καλή τη πίστη με τους σχετικούς πωλητές λιανικής και θα μας ειδοποιήσετε αμέσως για το αποτέλεσμα της σχετικής συζήτησης ή διαφωνίας. Συμφωνείτε επίσης ότι το Marketplace δεν θα είναι υπεύθυνο για τυχόν νομικές ή οικονομικές συνέπειες, ή οποιαδήποτε ζημία προκληθεί σε εσάς, που προκύψει από ή σε σχέση με τέτοιες συζητήσεις ή διαφωνίες.

4.Χρονοδιάγραμμα

Προσπαθούμε να παρέχουμε την αρχική μας απάντηση σε ένα παράπονο εντός δέκα εργάσιμων ημερών, αν και διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε αυτό το χρονοδιάγραμμα χωρίς προειδοποίηση.

Σε σχέση με οποιαδήποτε μεταγενέστερη επικοινωνία μαζί σας, θα απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό, λαμβάνοντας υπόψη την ικανότητα της Νομικής Ομάδας μας και την ανάγκη να δοθεί προτεραιότητα στα πιο επείγοντα παράπονα.

Εάν θεωρείτε ότι το παράπονό σας είναι επείγον, σημειώστε το με σαφήνεια στην καταγγελία σας και συμπεριλάβετε μια εξήγηση των λόγων για αυτό (για παράδειγμα, εάν υπάρχει σοβαρός κίνδυνος βλάβης στο ευρύ κοινό).

5.Η απάντησή μας

Υπό την προϋπόθεση ότι συμμορφώνεστε με την παρούσα Πολιτική, θα προβούμε εντός εύλογου χρονικού διαστήματος οποιασδήποτε ενέργειας θεωρούμε ότι είναι νομικά δικαιολογημένη και αναγκαία υπό τις περιστάσεις. Η απάντησή μας μπορεί (αλλά όχι απαραίτητα) να περιλαμβάνει την αναστολή ή την κατάργηση των σχετικών καταχωρίσεων, ειδοποίηση του λιανοπωλητή για το ζήτημα, συνδέοντας μαζί σας τον ή τους σχετικούς πωλητές λιανικής για την επίλυση του προβλήματος ή/και να σας ενημερώσουμε για τις ενέργειες που έγιναν.

Οποιαδήποτε τέτοια ενέργεια θα γίνει κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια και δεν έχουμε καμία υποχρέωση να προβούμε σε οποιαδήποτε ενέργεια απλώς και μόνο ως αποτέλεσμα της υποβολής καταγγελίας σε εμάς. Δεν δηλώνουμε ούτε εγγυόμαστε ότι οποιαδήποτε ενέργεια αναλαμβάνουμε θα είναι αποτελεσματική, προσωρινά ή μόνιμα, για την επίτευξη οποιουδήποτε στόχου και δεν θα είμαστε υποχρεωμένοι να παρακολουθούμε ή να ελέγχουμε με άλλο τρόπο σε συνεχή βάση την αποτελεσματικότητα και/ή τη συμμόρφωση με οποιαδήποτε ενέργεια μπορούμε να κάνουμε.

Επιφυλασσόμαστε επιπλέον του δικαιώματος να επαναφέρουμε τις καταχωρίσεις προϊόντων ή/και τους εμπόρους λιανικής, χωρίς ειδοποίηση προς εσάς, όπου η νομική βάση της σχετικής καταγγελίας δεν έχει τεκμηριωθεί σύμφωνα με την Ενότητα 2 ή με άλλο τρόπο.

6.Γενικά

Αυτή η Πολιτική διέπεται από το ελληνικό δίκαιο και υπόκεινται στην δικαιοδοσία των δικαστηρίων της Αθήνας για οποιαδήποτε διαφορά σε σχέση με την παρούσα Πολιτική και τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σε σχέση με την Πολιτική (συμπεριλαμβανομένων τυχόν μη συμβατικών δικαιωμάτων ή υποχρεώσεων ).