Συχνές ερωτήσεις

ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟ LIVEshopping.gr www.help.liveshopping.gr 

Γενικές ερωτήσεις

Τι είναι το Liveshopping.gr

Το Liveshopping.gr είναι ένα marketplace με πλήθος προϊόντων από όλη την Ελλάδα. Όποια εμπορική επιχείρηση επιθυμεί, εφόσον ικανοποιεί τα κριτήρια του marketplace, μπορεί να ανοίξει δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα στο Liveshopping.gr. Επιπλέον οι εμπορικές επιχειρήσεις μπορούν να παρουσιάζουν τα προϊόντα τους και μέσω εκπομπών Liveshopping, αλλάζοντας ολοκληρωτικά την εμπειρία αγοράς.

Ποιοι είστε

Το Liveshopping.gr ανήκει στην εταιρεία Liveshopping Greece Μ.ΙΚΕ και αποτελεί το 1ο franchise του LIVESHOPPING MARKETPLACE NETWORK, του δικτύου που φιλοδοξεί να γίνει το μεγαλύτερο Δίκτυο Marketplace στην Ευρώπη με βασικό χαρακτηριστικό το Liveshopping.

LIVESHOPPING GREECE ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ (ΑΦΜ 801455031, ΓΕΜΗ 157225703000, ΔΟΥ ΚΗΦΙΣΙΑ). Νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας είναι ο Γιώργος Φλωράς.

Πως μπορώ να επικοινωνήσω με το liveshopping.gr

Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας στο www.liveshopping.gr/contactus και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο για να απαντήσουμε στις ερωτήσεις σας.

Αν είστε εγγεγραμμένος πελάτης μπορείτε να κάνετε αίτημα υποστήριξης μέσω του λογαριασμού σας για θέμα παραγγελιών, πληρωμών, επιστροφών, τεχνικό ή γενικό θέμα. Για την υποβολή αιτήματος υποστήριξης θα πρέπει να είστε συνδεδεμένοι ήδη με τον λογαριασμό σας. Αναλυτικές πληροφορίες εδώ 

Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο support@liveshopping.gr

Τι είναι οι Όροι Χρήσης του Liveshopping.gr

Η περιήγησή σας στο Liveshopping.gr διέπεται από όρους και προϋποθέσεις, τους συνήθεις όρους Χρήσης που θέτουν όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα και Marketplace. Μπορείτε να δείτε τους Όρους Χρήσης όπως ισχύουν εδώ

Οι εκπομπές Liveshopping

Οι εκπομπές πώλησης είναι ζωντανές ή μαγνητοσκοπημένες?

Οι εκπομπές πώλησης του liveshopping.gr μπορεί να είναι είτε ζωντανές, είτε μαγνητοσκοπημένες. Στις ζωντανές το σήμα στο βίντεο είναι LIVE ενώ στις μαγνητοσκοπημένες είναι RECORDED

Έως πότε μπορώ να αγοράσω τα προϊόντα μιας εκπομπής?

Το διαθέσιμο απόθεμα ενός προϊόντος κατά τη διάρκεια μιας εκπομπής Liveshopping το καθορίζει η Εμπορική επιχείρηση που οργανώνει την εκπομπή. Η διαθεσιμότητα των προϊόντων εξαρτάται από το διαθέσιμο απόθεμα. Όσο υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα, είναι δυνατή η αγορά τους.

Μπορώ να κάνω ερωτήματα κατά τη διάρκεια της εκπομπής?

Μέσω του Chat μπορείς να ρωτήσεις ότι επιθυμείς σχετικά με τα προϊόντα που παρουσιάζονται. Η απάντηση του Εμπόρου μπορεί να γίνει είτε ζωντανά (εφόσον η εκπομπή είναι Live), είτε μέσω του Chat (είτε είναι Live είτε μαγνητοσκοπημένη).

Το chat είναι ορατό σε όλους?

Ναι

Ο Λογαριασμός

Πως δημιουργώ λογαριασμό στο Liveshopping.gr

Εύκολα!! Πατήστε ΕΔΩ, συμπληρώστε email και συνθηματικό και η εγγραφή σας έγινε

Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία και τις διευθύνσεις στο λογαριασμό

Αφού δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας, κάνετε login και ανά πάσα στιγμή μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία όπως συνθηματικό εισόδου, τηλέφωνο, διευθύνσεις κλπ.

Πρέπει να κάνω εγγραφή για να αγοράσω?

Μπορείτε να αγοράσετε ΚΑΙ χωρίς εγγραφή, δηλαδή σαν Επισκέπτης (η ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ δεν είναι διαθέσιμος τρόπος πληρωμής για τους Επισκέπτες) όμως σας συστήνουμε να κάνετε την εγγραφή σας πριν από την εκπομπή ώστε να διευκολυνθεί η αγορά σας και να μπορείτε να έχετε ανά πάσα στιγμή πρόσβαση στο ιστορικό του λογαριασμού σας αλλά και εύκολη πρόσβαση στο διαχειριστικό των επιστροφών. ΠΡΟΣΟΧΗ. Αν τοποθετήσετε την παραγγελία σας σαν ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ θα λάβετε και τον σχετικό σύνδεσμο με τον οποίον μπορείτε να δείτε την παραγγελία σας online. Όμως για να την δείτε θα πρέπει να επισκεφθείτε την σελίδα αυτή από τον ίδιο υπολογιστή που τοποθετήσατε την παραγγελία (λόγω Cookies).

Τα προϊόντα

Ποιος ανεβάζει τα προϊόντα στο Liveshopping.gr

Τα προϊόντα τα ανεβάζει στο Liveshopping.gr η εκάστοτε εμπορική επιχείρηση που τα διαθέτει.

Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ?

Ναι, οι τιμές στο Liveshopping.gr είναι τιμές λιανικής πώλησης και περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

Τα προϊόντα έχουν εγγύηση?

Όταν ένα προϊόν έχει εγγύηση, αυτό αναφέρεται στην καρτέλα του προϊόντος στο liveshopping.gr. Γενικά ισχύουν όλες οι εγγυήσεις που ισχύουν και στο φυσικό εμπόριο. Οι εγγυήσεις παρέχονται από τα καταστήματα του Liveshopping.gr.

Βρήκα λάθος τιμή, περιγραφή, χαρακτηριστικό σε ένα είδος, πώς μπορώ να ενημερώσω?

Τα είδη είναι πολλά και λογικό είναι να γίνει και κάποιο λαθάκι. Θα σας είμαστε ευγνώμονες αν το εντοπίσετε και μας ειδοποιήσετε στο info@liveshopping.gr ώστε να ενημερώσουμε το κατάστημα να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες. Σας ευχαριστούμε προκαταβολικά.

Οι παραγγελίες

Ποιος εισπράττει και ποιος στέλνει την παραγγελία

Ο πελάτης πληρώνει το αντίτιμο της παραγγελίας στο liveshopping.gr και η παραγγελία (μαζί με το παραστατικό πώλησης) αποστέλλεται από την εμπορική επιχείρηση που παρουσιάζει τα προϊόντα της. Το παραστατικό για τα έξοδα μεταφοράς το λαμβάνει ο πελάτης από το Liveshopping.gr.

Μπορώ να βάλω στο καλάθι αγοράς και στην παραγγελία είδη από διαφορετικούς εμπόρους?

Ναι. Όμως κάθε παραγγελία θα σας σταλεί από κάθε έμπορο ξεχωριστά, συνεπώς αν επιβαρύνονται οι παραγγελίες με έξοδα αποστολής, κάθε παραγγελία θα έχει τα δικά της έξοδα αποστολής.

Μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου?

Λαμβάνετε συνεχή ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας σας από το Liveshopping.gr. Επίσης λαμβάνετε το Tracking Number της παραγγελίας σας και μπορείτε να ενημερώνεστε για το που βρίσκεται το δέμα σας από το site της εταιρείας Ταχυμεταφορών (αφού το έχει παραλάβει για παράδοση).

Μπορώ να παραλάβω τμηματικά την παραγγελία μου?

Στο καλάθι αγοράς έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε την τμηματική αποστολή της παραγγελίας σας. Αυτό μπορεί να το θέλετε για διάφορους λόγους, πχ επειδή βιάζεστε να παραλάβετε ένα από τα προιόντα της παραγγελίας σας. Η ενημέρωση θα φτάσει στην επιχείρηση και θα επικοινωνήσει μαζί σας σχετικά. Η τμηματική αποστολή της παραγγελίας έχει επιπλέον κόστος και θα συζητήσετε με την επιχείρηση ποιος θα το επιβαρυνθεί. 

Αν βάλω το προϊόν στο καλάθι αγοράς δεσμεύω και το υπόλοιπο για να το αγοράσω αργότερα?

Εάν την ώρα της τελικής αγοράς υπάρχει ακόμα διαθέσιμο απόθεμα, η απάντηση είναι ναι. Ειδικά για τις εκπομπές Liveshopping, για κάθε εκπομπή Liveshopping η εμπορική επιχείρηση δεσμεύει συγκεκριμένες ποσότητες από κάθε προϊόν. Συνεπώς ισχύει ότι όποιος προλάβει την διαθέσιμη ποσότητα αγοράζει. Η τοποθέτηση ενός προϊόντος στο καλάθι αγορών δεν εξασφαλίζει την διαθεσιμότητά του την ώρα του “κλεισίματος” της συναλλαγής. Ειδικά αν υπάρχουν προσφορές κατά τη διάρκεια μιας εκπομπής ενδεχομένως να μην ισχύουν αν δεν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας στον χρόνο της εκπομπής.

Θα παραλάβω με βεβαιότητα ότι παραγγείλω?

Το Liveshopping.gr ελέγχει σε συστηματική βάση τις επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεται. Στόχος μας είναι να συνεργαζόμαστε με αξιόπιστες επιχειρήσεις οι οποίες τα προϊόντα που παρουσιάζουν στο Liveshopping.gr, αυτά και να παραδίδουν στον πελάτη. Η πληρωμή των επιχειρήσεων από το Liveshopping.gr, γίνεται αφού παραδοθεί η παραγγελία στον πελάτη. Εξασφαλίζουμε έτσι ότι αν, για οποιονδήποτε λόγο, δεν παραλάβετε αυτό που παραγγείλατε (και δεν συμφωνήσετε κάτι διαφορετικό με την επιχείρηση), θα λάβετε αμέσως πίσω τα χρήματά σας.

Κάνετε αποστολές στο εξωτερικό?

Όχι ακόμα.

Θέλω να αλλάξω διεύθυνση παράδοσης στην παραγγελία μου

Θα πρέπει να υποβάλετε Νέο αίτημα Υποστήριξης επιλέγετε το σχετικό μενού (www.liveshopping.gr/helpdesk/newticket) επιλέγοντας το Τμήμα Παραγγελιών. Για την υποβολή αιτήματος υποστήριξης θα πρέπει να είστε συνδεδεμένοι ήδη με τον λογαριασμό σας. Αναλυτικές πληροφορίες εδώ.

Παρακαλούμε όπως αναφέρετε στο μήνυμα λεπτομερή στοιχεία όπως τον αριθμό παραγγελίας και την ημερομηνία, τα στοιχεία του πελάτη που παρήγγειλε (ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο), την αρχική διεύθυνση, την νέα διεύθυνση παράδοσης, το νέο τηλέφωνο στον χώρο της παράδοσης και ότι άλλο κρίνεται χρήσιμο.

Αν η παραγγελία σας έχει δοθεί ως Επισκέπτης (χωρίς εγγραφή) θα πρέπει να μας στείλετε άμεσα email στο orders@liveshopping.gr με όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας και το αίτημά σας. Το αίτημα αλλαγής στοιχείων αποστολής θα πρέπει υποχρεωτικά να σταλεί από το email που δόθηκε η παραγγελία (αν η παραγγελία τοποθετήθηκε από ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ).

Θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου

Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας, εφόσον η παραγγελία δεν έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών.

Για να ακυρώσετε μια παραγγελία, εισέρχεστε στο λογαριασμό σας στο Liveshopping.gr, Οι παραγγελίες μου, εντοπίζετε την παραγγελία που θέλετε να ακυρώσετε, Λεπτομέρειες και στο κάτω αριστερό μέρος της παραγγελίας είναι το εικονίδιο ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.

Σε περίπτωση που έχετε ήδη πληρώσει την παραγγελία μέσω κάρτας η εταιρεία θα ενημερώσει άμεσα την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.

Αν έχετε ήδη πληρώσει μέσω τραπεζικής κατάθεσης, θα δρομολογηθεί άμεσα η επιστροφή των χρημάτων σας.

Αν ακυρώσετε κατά λάθος την παραγγελία σας, θα πρέπει να καταχωρήσετε και πάλι την παραγγελία (δεν αναιρείται η ακύρωση).

Αν η παραγγελία έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών το εικονίδιο ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ δεν θα είναι ορατό στην παραγγελία σας. Στην περίπτωση αυτή, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής θα γίνουν τα ακόλουθα:

Αν έχετε ήδη πληρώσει με κάρτα ή με τραπεζική κατάθεση, θα περιμένετε να παραλάβετε την παραγγελία και θα την επιστρέψετε με αιτιολογία Υπαναχώρησης.

Αν έχετε επιλέξει πληρωμή με αντικαταβολή, όταν σας έρθει η ειδοποίηση από την εταιρεία Ταχυμεταφορών για να παραλάβετε το δέμα, θα ενημερώσετε την εταιρεία ότι δεν επιθυμείτε την παραλαβή ώστε το δέμα να επιστραφεί στην επιχείρηση.

Το δικαίωμα ακύρωσης μιας παραγγελίας το διατηρεί και το Liveshopping.gr στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η εξυπηρέτηση της παραγγελίας ή μέρους αυτής είναι αδύνατη. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης θα ενημερωθεί εγγράφως και, εάν έχει καταβάλει χρήματα θα του επιστραφούν αμέσως.

Θέλω να προσθέσω προϊόν στην παραγγελία μου

Στην υφιστάμενη παραγγελία η πρόσθεση νέου προϊόντος είναι δύσκολη και εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Το πιο απλό είναι να κάνετε νέα παραγγελία με το επιπλέον προϊόν. Στα σχόλια της παραγγελίας θα επισημάνετε ότι υπάρχει ήδη παραγγελία και αν γίνεται να γίνει μια αποστολή (αν υπάρχει ήδη παραγγελία στην ίδια εμπορική επιχείρηση). Η εμπορική επιχείρηση θα εξετάσει τη δυνατότητα να εκτελεστούν μαζί οι δυο παραγγελίες και αν χρειαστεί θα μέσω οινωνήσει μαζί σας για συνεννόηση. Αν προκύψει διαφορά, πχ τελικά εκτελεστεί μια παραγγελία και χρεωθείτε λιγότερα έξοδα αποστολής, θα φροντίσουμε να σας επιστραφεί τυχόν διαφορά (αν έχετε πληρώσει με κάρτα).

Θέλω να αφαιρέσω προϊόν από την παραγγελία μου

Αυτό εξαρτάται από το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η παραγγελία σας. Αν έχει ήδη εκτελεστεί (παράδοση στην εταιρεία ταχυμεταφορών) η αφαίρεση είναι αδύνατη. Θα πρέπει να παραλάβετε την παραγγελία και να επιστρέψετε το προϊόν που δεν επιθυμείτε στη συνέχεια (υπαναχώρηση, δικαίωμα εντός 14 ημερών).

Αν δεν έχει παραδοθεί η παραγγελία σας στην εταιρεία ταχυμεταφοράς θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας με Νέο αίτημα Υποστήριξης επιλέγετε το σχετικό μενού (www.liveshopping.gr/helpdesk/newticket) επιλέγοντας το Τμήμα Παραγγελιών. Για την υποβολή αιτήματος υποστήριξης θα πρέπει να είστε συνδεδεμένοι ήδη με τον λογαριασμό σας. Αναλυτικές πληροφορίες εδώ.

Αν προκύψει διαφορά, πχ τελικά εκτελεστεί η παραγγελία χωρίς το προϊόν που αφαιρέσατε και έχετε ήδη πληρώσει με κάρτα, θα φροντίσουμε να σας επιστραφεί τυχόν διαφορά.

Αν η παραγγελία σας έχει δοθεί ως Επισκέπτης (χωρίς εγγραφή) θα πρέπει να μας στείλετε άμεσα email στο orders@liveshopping.gr με όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας και το αίτημά σας. Το αίτημα αλλαγής στοιχείων αποστολής θα πρέπει υποχρεωτικά να σταλεί από το email που δόθηκε η παραγγελία (αν η παραγγελία τοποθετήθηκε από ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ).

Μπορώ να αξιολογήσω ένα προϊόν?

Ναι μπορείτε εφόσον το έχετε αγοράσει (όταν δηλαδή η παραγγελία είναι πλέον ολοκληρωμένη) και έχετε ανοίξει λογαριασμό στο Liveshopping.gr. Αν έχετε αγοράσει το προϊόν σαν Επισκέπτης δεν μπορείτε να κάνετε αξιολόγηση του προϊόντος. Η αξιολόγησή σας εγκρίνεται από το Marketplace πριν δημοσιευτεί (απορρίπτεται αν περιλαμβάνει απρεπείς εκφράσεις). Η Επιχείρηση έχει δυνατότητα να απαντήσει στην κριτική σας. 

Για να αξιολογήσετε το προϊόν που θέλετε πηγαίνετε στο Λογαριασμό σας, στις Παραγγελίες, επιλέγετε το είδος, γράφετε την αξιολόγησή σας βαθμολογώντας το προϊόν και την επιχείρηση. Μπορείτε να κάνετε μια αξιολόγηση για κάθε προϊόν που αγοράσατε.

Τρόποι πληρωμής

Πώς μπορώ να πληρώσω μια παραγγελία

Οι αγορές γίνονται με χρήση κάρτας ή με τραπεζική κατάθεση ή με αντικαταβολή  (η ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ δεν είναι διαθέσιμος τρόπος πληρωμής για τους Επισκέπτες αλλά μόνο για τους εγγεγραμμένους πελάτες). Η πληρωμή με κάρτα φαίνεται αμέσως και η διαδικασία εκτέλεσης της παραγγελίας σας ξεκινάει άμεσα. Η πληρωμή με τραπεζική μεταφορά θα πρέπει να γίνει εντός 4 ημερών από την ημέρα της παραγγελίας, σε αντίθετη περίπτωση η παραγγελία θα ακυρωθεί. Η κατάθεση θα φανεί στον λογαριασμό της εταιρείας μας με βάση τις διαδικασίες της τράπεζάς σας. Χρησιμοποιήστε το ID της παραγγελίας ως αποδεικτικό πληρωμής. Μόλις πληρώσετε παρακαλούμε στείλτε μας και το αποδεικτικό πληρωμής στο orders@liveshopping.gr. Η παραγγελία θα σταλεί μόλις γίνει η μεταφορά του ποσού στο λογαριασμό μας. Τυχόν έξοδα τραπεζικά δεν επιβαρύνουν την εταιρεία μας.

Είναι ασφαλής η συναλλαγή με την κάρτα μου? Κρατάτε τα στοιχεία της κάρτας?

Η συναλλαγή είναι ασφαλής καθώς συνεργαζόμαστε με την κορυφαία εταιρεία για πληρωμές, την VIVA PAYMENTS. Δεν κρατάμε τα στοιχεία της κάρτας σας σε κανένα αρχείο μας, η επεξεργασία γίνεται αποκλειστικά από την VIVA PAYMENTS.

Μπορώ να λάβω τιμολόγιο?

Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας και είστε έτοιμοι να ολοκληρώσετε την συναλλαγή, στο Καλάθι Αγοράς θα επιλέξετε ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ. Επιλέγοντας ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ θα σας ζητηθούν τα στοιχεία της εταιρείας στην οποία θα κοπεί το τιμολόγιο, ΕΠΩΝΥΜΙΑ, ΑΦΜ, ΔΟΥ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ. Υπάρχει ενδεχόμενο μια επιχείρηση να μην είναι σε θέση να εκδώσει τιμολόγιο. Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει και να αποφασίσετε τι πρέπει να γίνει με την παραγγελία.

Επιλέγοντας την έκδοση τιμολογίου, αυτό ισχύει για όλα τα προϊόντα της παραγγελίας. Αν θέλετε τιμολόγιο μόνο για μέρος της παραγγελίας μπορείτε να το αναφέρετε στα Σχόλια της παραγγελίας ή να καταχωρήσετε δυο διαφορετικές παραγγελίες.

Αποστολή προϊόντων

Πώς θα μου στείλετε την παραγγελία?

Η παραγγελία θα σας σταλεί από την εγκατάσταση της εμπορικής επιχείρησης με την εταιρεία ταχυμεταφορών Speedex.

Πόσο κοστίζει η παράδοση των παραγγελιών

Το κόστος αποστολής εξαρτάται από το βάρος κάθε παραγγελίας και την περιοχή παράδοσης. Το τελικό κόστος το βλέπετε στο καλάθι αγορών σας. Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη σας ότι τα ογκώδη εμπορεύματα υπάρχει ενδεχόμενο να έχουν διαφορετικό κόστος αποστολής το οποίο εξαρτάται από τις διαστάσεις τους. 

Στην περίπτωση που παραγγείλετε από περισσότερους από ένας εμπόρους τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται για την κάθε εμπορική επιχείρηση ξεχωριστά.

Αν η εμπορική επιχείρηση έχει επιλέξει να προσφέρει ένα προϊόν χωρίς έξοδα αποστολής, τότε για αυτό το προϊόν δεν θα επιβαρυνθείτε με έξοδα αποστολής στο Καλάθι σας. 

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Σε κάθε προϊόν η επιχείρηση αναφέρει τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης στην εταιρεία ταχυμεταφοράς για την αποστολή σε εσάς. Με βάση αυτόν τον χρόνο μπορείτε να υπολογίσετε και τον χρόνο παράδοσης κάθε παραγγελίας σας.

Πώς μπορώ να ζητήσω συσκευασία Δώρου;

Στο Καλάθι αγοράς σας δίνεται η δυνατότητα να ζητήσετε Συσκευασία Δώρου για το προϊόν που αγοράζεται. Επιλέγοντας ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΔΩΡΟΥ θα ανοίξει ένα νέο πεδίο όπου μπορείτε να σημειώσετε τυχόν σχόλια, αν για παράδειγμα επιθυμείτε συσκευασία δώρου για ένα μόνο από τα προϊόντα της παραγγελίας σας κ.λπ. Ενδέχεται η επιχείρηση να μην έχει δυνατότητα να προσφέρει συσκευασία δώρου, στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσει μαζί σας για να συνεννοηθείτε σχετικά.

Επιστροφές

Μπορώ να κάνω επιστροφή προϊόντος/παραγγελίας;

Έχετε δικαίωμα επιστροφής της αγοράς 14 ημέρες μετά την παραλαβή του δέματος (δικαίωμα υπαναχώρησης). Φυσικά και σε κάθε άλλη περίπτωση όπως λάθος αποστολή, ελλαττωματικό προϊόν, λάθος μέγεθος κ.λπ., έχετε δικαίωμα επιστροφής.

Οι αιτιολογίες επιστροφής περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:

  1. Ελαττωματικό προϊόν
  2. Δικαίωμα υπαναχώρησης, άλλαξα γνώμη, δεν το θέλω
  3. Έλαβα άλλο προϊόν από αυτό που παρήγγειλα
  4. Παρέλαβα λιγότερα τεμάχια
  5. Θέλω διαφορετικό νούμερο/χρώμα κ.λπ.
  6. Δεν περιλαμβάνονται όλα τα εξαρτήματα
  7. Το προϊόν είναι κατεστραμμένο
  8. Το προϊόν διαφέρει από την περιγραφή στο Liveshopping.gr
  9. Άλλη αιτία επιστροφής

Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής;

Ανεξάρτητα της αιτίας επιστροφής, η διαδικασία της επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  • Κατηγορία Χρήστη

1.1. Αν είστε ήδη ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ και έχετε ήδη λογαριασμό, μπαίνετε στον λογαριασμό σας στο www.liveshopping.gr.

1.2. Αν έχετε πραγματοποιήσει την αγορά σας ως ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ θα πρέπει να ακολουθήσετε τον σύνδεσμο της παραγγελίας που έχετε λάβει με το σχετικό email από το Liveshopping.gr (προσοχή θα πρέπει να γίνει από τον ίδιο υπολογιστή που κάνατε την παραγγελία λόγω Cookies)

  • Εντοπίζετε την παραγγελία που αγοράσατε και από την οποία θέλετε να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα είδη και πατάτε το πλήκτρο ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ. Αν το πλήκτρο δεν εμφανίζετε σημαίνει ότι η παραγγελία σας δεν έχει ακόμα Ολοκληρωθεί, οπότε δεν μπορεί να γίνει επιστροφή ακόμα.
  • Εντοπίζετε το προϊόν της παραγγελίας που θέλετε να επιστρέψετε και επιλέγετε την σχετική ποσότητα. Αν έχετε επιστροφή προϊόντων από περισσότερους προμηθευτές συστήνουμε να κάνετε ξεχωριστά αιτήματα για κάθε επιχείρηση για αποφυγή μπλεξίματος. Σε κάθε αίτημα να κάνετε σχόλια και να ανεβάσετε φωτογραφίες που αφορούν το συγκεκριμένο είδος (προμηθευτή).
  • Επιλέγετε την ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ και την ΔΡΑΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ (τι θέλετε να γίνει μετά την επιστροφή).
  • Συμπληρώνετε στα σχόλια ό,τι επιθυμείτε, ανεβάζετε σχετικό αρχείο (φωτογραφία του είδους, παραστατικό αγοράς, φωτογραφία συσκευασίας (αν ήταν πχ χτυπημένο το δέμα) κλπ.).
  • Επιλέγετε αν θέλετε να παραδώσετε εσείς το δέμα στο τοπικό γραφείο της SPEEDEX ή να έρθει να το παραλάβει από τη διεύθυνσή σας.
  • Επιβεβαιώνετε ότι έχετε λάβει γνώση της Πολιτικής Επιστροφών του Liveshopping.gr
  • πατάτε ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ. Θα λάβετε σχετικό email επιβεβαίωσης με όλα τα στοιχεία που καταχωρήσατε. Αν επιστρέφετε προϊόντα από διαφορετικούς προμηθευτές θα λάβετε ανάλογο αριθμό email και στην καρτέλα σας στον Λογαριασμό σας (ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ) θα δημιουργηθούν ανάλογα αιτήματα.

Το αίτημά σας θα εξεταστεί άμεσα και θα σας ενημερώσουμε για την αποδοχή ή όχι του αιτήματος επιστροφής. Ενδεχομένως η εμπορική επιχείρηση ή/και το Liveshopping.gr θα επικοινωνήσουν μαζί σας για περισσότερες διευκρινήσεις.

Μόλις λάβετε την έγκριση της επιστροφής θα λάβετε και τον αριθμό αποστολής από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Αν έχετε επιλέξει να παραδώσετε το δέμα στο τοπικό γραφείο της SPEEDEX θα πρέπει να το παραδώσετε εντός τριών εργασίμων ημερών.

Πώς πρέπει να συσκευάσω την επιστροφή;

Στο δέμα επιστροφής θα πρέπει να συμπεριλάβετε:

  • το προϊόν που επιστρέφετε. Σε προϊόντα που αποστέλλονται σε σφραγισμένες συσκευασίες, η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος.
  • Ότι εξάρτημα συνοδεύει το προϊόν.
  • Τυχόν δώρα-προσφορές κ.λπ. που λάβατε μαζί με το προϊόν.
  • Την απόδειξη λιανικής πώλησης που αγοράσατε το προϊόν. Αν έχετε αγοράσει το προϊόν με Τιμολόγιο (και με δεδομένο ότι έχει εγκριθεί η επιστροφή (βλ. παρακάτω επιστροφή από τιμολόγιο)) θα πρέπει να εκδώσετε δελτίο αποστολής το οποίο να συμπεριλάβετε στο δέμα.
  • Το έντυπο επιστροφής στο οποίο θα αναφέρετε με ακρίβεια την αλλαγή που θέλετε να πραγματοποιήσετε. Το έντυπο επιστροφής θα το λάβετε με το email επιβεβαίωσης ότι το αίτημα επιστροφής σας ελήφθη (παρακαλούμε ελέγξτε και τον φάκελο με τα spam email αν δεν το λάβετε). Μπορείτε να το κατεβάσετε και από ΕΔΩ

ΠΡΟΣΟΧΗ, κάθε προϊόν θα επιστραφεί στην Εμπορική επιχείρηση από όπου πραγματοποιήσατε την αγορά. Τα στοιχεία της Εμπορικής επιχείρησης αναγράφονται στο παραστατικό αγοράς που λάβατε με την παραγγελία σας (διαθέσιμο και στην καρτέλα σας στο liveshopping.gr). Αν επιστρέφετε προϊόντα που έχετε αγοράσει από διαφορετικές εμπορικές επιχειρήσεις θα κάνετε διαφορετικές αποστολές (δέματα). Όταν λάβετε την έγκριση επιστροφής και τους αριθμούς αποστολής, για κάθε διαφορετική επιχείρηση θα λάβετε και διαφορετικό αριθμό αποστολής (ανάλογα θα πρέπει να συσκευαστούν τα προϊόντα).

Για την καλή μεταφορά του δέματος επιστροφής προτιμήστε την αρχική συσκευασία (αν είναι σε καλή κατάσταση) αλλιώς επιλέξτε συσκευασία που θα προστατεύει το προϊόν από πιθανή φθορά στη μεταφορά.

Αφού παραληφθεί το προϊόν στην Εμπορική επιχείρηση και επιβεβαιωθεί η επιστροφή θα ενημερωθείτε μέσω του liveshopping.gr για την εξέλιξη και θα ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής χρημάτων (αν προβλέπεται από την διαδικασία, πχ αν δεν γίνει ανταλλαγή με άλλο είδος κ.λπ.).

Η εταιρεία επιφυλάσσεται για τις περιπτώσεις που θα διαπιστωθεί καταχρηστικό αίτημα επιστροφής, μεμονωμένα ή κατ’ εξακολούθηση, διατηρώντας το δικαίωμα να αρνηθεί αιτιολογημένα την επιστροφή και, αν κρίνει σκόπιμο, να διαγράψει τον λογαριασμό του χρήστη στο Liveshopping.gr.

Ποιος πληρώνει τα έξοδα αποστολής της επιστροφής;

Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής επιβαρύνουν το Liveshopping.gr ή τον πελάτη ανάλογα με την αιτία της επιστροφής. Στις περιπτώσεις επιβάρυνσης του Πελάτη, ενδεχομένως τελικά να μην υπάρξει επιβάρυνση αν η πολιτική της επιχείρησης περιλαμβάνει δωρεάν έξοδα επιστροφής κ.λπ.

Αιτία επιστροφής

Επιστροφή προς επιχείρηση, επιβαρύνεται ο..

Νέα αποστολή προς πελάτη, επιβαρύνεται ο..

Ελαττωματικό προϊόν

Liveshopping.gr

Liveshopping.gr

Δικαίωμα υπαναχώρησης, άλλαξα γνώμη, δεν το θέλω

Πελάτης (εκτός αν η επιχείρηση προσφέρει Δωρεάν Εξοδα Επιστροφής)

Πελάτης (εκτός αν η επιχείρηση προσφέρει Δωρεάν Εξοδα Επιστροφής)

Έλαβα άλλο προϊόν από αυτό που παρήγγειλα

Liveshopping.gr

Liveshopping.gr

Παρέλαβα λιγότερα τεμάχια

Liveshopping.gr

Liveshopping.gr

Θέλω διαφορετικό νούμερο/χρώμα κ.λπ.

Επιχείρηση.  Αφορά την 1η αλλαγή της παραγγελίας.

Επιχείρηση.  Αφορά την 1η αλλαγή της παραγγελίας.

Δεν περιλαμβάνονται όλα τα εξαρτήματα

Liveshopping.gr

Liveshopping.gr

Το προϊόν είναι κατεστραμμένο

Liveshopping.gr

Liveshopping.gr

Το προϊόν διαφέρει από την περιγραφή στο Liveshopping.gr

Liveshopping.gr

Liveshopping.gr

Άλλη αιτία επιστροφής

Εξαρτάται

Εξαρτάται

 

Άλλαξα γνώμη (Υπαναχώρηση). Πώς επιστρέφω μια παραγγελία ή ένα προϊόν?

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να αιτιολογήσετε την επιστροφή των προϊόντων, υποβάλλοντας το αίτημα επιστροφής εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Μετά από το διάστημα αυτό η επιστροφή δε μπορεί να γίνει δεκτή. Αν για παράδειγμα παραλάβετε την παραγγελία σας στις 10 του μήνα μπορείτε να υποβάλλετε το αίτημα επιστροφής ως τις 24 του ίδιου μήνα.

Το δικαίωμα επιστροφής λόγω Υπαναχώρησης αφορά όλες τις αγορές που έχουν πραγματοποιηθεί με απόδειξη λιανικής (δεν ισχύει για αγορά με τιμολόγιο για επαγγελματική χρήση, βλ. παρακάτω επιστροφή από τιμολόγιο).

Στην επιστροφή λόγω υπαναχώρησης το κόστος επιστροφής των προϊόντων με Ταχυμεταφορές επιβαρύνει τον πελάτη.

Δεν μπορείτε να κάνετε επιστροφή λόγω υπαναχώρησης, σύμφωνα με την Νομοθεσία, σε:

  • συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή
  • προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας ή είδη που έχουν στενή επαφή με το ανθρώπινο σώμα ( όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, ακουστικά, αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα κ.α.).
  • προϊόντα που μπορεί να αλλοιωθούν (τροφές κ.λπ.)
  • συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά.
  • πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
  • Προϊόντα που κατασκευάστηκαν με βάση συγκεκριμένη παραγγελία του Πελάτη
  • προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.
  • Προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (επαγγελματική χρήση) σύμφωνα με την παρ. 1α περ. 1 του Νόμου για την Προστασία του Καταναλωτή Ν. 2251/1994.

Παρέλαβα λιγότερα τεμάχια, τι κάνω;

Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα σας σταλούν τα επιπλέον τεμάχια. Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία. Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.

Παρέλαβα ελαττωματικό προϊόν, τι κάνω;

Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα επιστρέψετε το Ελλαττωματικό προϊόν που παραλάβατε. Αμέσως μόλις το παραλάβει η Επιχείρηση και επιβεβαιώσει το ελάττωμα θα σας στείλει νέο προϊόν ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα (ανάλογα την επιλογή σας). Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία. Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.

Έλαβα άλλο προϊόν από αυτό που παρήγγειλα, τι κάνω;

Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα επιστρέψετε το λάθος προϊόν που παραλάβατε. Αμέσως μόλις το παραλάβει η Επιχείρηση και επιβεβαιώσει θα σας στείλει σωστό προϊόν ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα. Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία. Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.

Θέλω διαφορετικό νούμερο/χρώμα κ.λπ. , τι κάνω;

Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε. Αμέσως μόλις το παραλάβει η Επιχείρηση και επιβεβαιώσει θα σας στείλει το προϊόν που έχετε ζητήσει ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα. Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία. Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.

Δεν περιλαμβάνονται όλα τα εξαρτήματα στο προϊόν, τι κάνω;

Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα σας σταλούν τα επιπλέον εξαρτήματα ή ενδεχομένως να σας ζητηθεί να επιστρέψετε το προϊόν όπως το παραλάβατε και θα σας αποσταλεί εκ νέου το προϊόν ή θα σας επιστραφούν τα χρήματα. Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία. Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.

Το προϊόν είναι κατεστραμμένο, τι κάνω;

Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα επιστρέψετε το κατεστραμμένο προϊόν που παραλάβατε. Αμέσως μόλις το παραλάβει η Επιχείρηση και επιβεβαιώσει το ελάττωμα θα σας στείλει νέο προϊόν ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα (ανάλογα την επιλογή σας). Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία. Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.

Το προϊόν διαφέρει από την περιγραφή στο Liveshopping.gr, τι κάνω;

Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε. Αμέσως μόλις το παραλάβει η Επιχείρηση και επιβεβαιώσει το πρόβλημα θα σας στείλει το σωστό προϊόν ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα (ανάλογα την επιλογή σας). Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία. Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.

Έχουν εγγύηση τα προϊόντα;

Τα διατιθέμενα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ προϊόντα διαρκείας φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας όταν είναι υποχρεωτικό από τον Νόμο (ανάλογα το προϊόν).

Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων) και από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας εύλογης διάρκειας, στην ελληνική γλώσσα όταν είναι υποχρεωτικό από τον Νόμο (ανάλογα το προϊόν).

Το έντυπο της εγγύησης περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφ’ όσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:

  • Να υπάρχει η εγγύηση της αντιπροσωπείας και η απόδειξη αγοράς συσκευής.
  • Να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής ( Σειριακός αριθμός -Serial No.)
  • Να μην εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή.

Η Εταιρεία διαθέτει εμπορεύματα τρίτων Εμπόρων οι οποίοι έχουν και την τελική ευθύνη παροχής της εγγύησης προς τον τελικό αγοραστή.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας, στείλτε ένα Νέο αίτημα Υποστήριξης επιλέγοντας το σχετικό μενού (www.liveshopping.gr/helpdesk/newticket) και επιλέγοντας το Τμήμα Επιστροφών.

Το προϊόν εμφάνισε βλάβη, τι κάνω;

Προϊόντα που έχουν εμφανίσει κάποια βλάβη, μπορούν να επιστραφούν μέσα στο χρονικό διάστημα που ορίζεται από τη νόμιμη ή και την εμπορική εγγύηση τους. Καταχωρείτε αίτημα επιστροφής με αιτιολογία “Ελαττωματικό προϊόν”. Περιγράφετε αναλυτικά το πρόβλημα στο αίτημα και καταχωρείτε σχετικές φωτογραφίες. Θα εξετάσουμε το αίτημα επιστροφής και αφού εγκριθεί θα δρομολογηθεί η παραλαβή του προς επιστροφή δέματος από τη μεταφορική. Στη συνέχεια θα σταλεί για έλεγχο είτε στο κατάστημα είτε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ανάλογα με το προϊόν. Με την ολοκλήρωση του ελέγχου ενημερωθείτε για τα επόμενα βήματα της διαδικασίας επιστροφής.

Αντικατάσταση με άλλο προϊόν.

Στην περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δεν σας ικανοποιεί και θέλετε να το αντικαταστήσετε με άλλο προϊόν, θα πρέπει να επιστρέψετε το αρχικό προϊόν με την διαδικασία της Υπαναχώρησης και να τοποθετήσετε νέα παραγγελία για το νέο προϊόν. 

Αγόρασα με τιμολόγιο και θέλω να κάνω επιστροφή, τι κάνω;

Στην περίπτωση αγοράς με τιμολόγιο, εάν αλλάξετε άποψη και δεν θέλετε την παραγγελία, επιστροφή με όρους Υπαναχώρησης θα γίνει αποκλειστικά και μόνο εάν το δεχτεί η εμπορική επιχείρηση που πραγματοποίησε την πώληση. Με βάση την σχετική Νομοθεσία (παρ. 1α του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών) υπαναχώρηση δεν γίνεται δεκτή στις συναλλαγές για επαγγελματική χρήση.

Το δικαίωμα επιστροφής σε αγορά με τιμολόγιο ισχύει για άλλες περιπτώσεις επιστροφής όπως ελλαττωματικό, βλάβη κ.λπ.

Για να ενημερωθείτε για την άποψη της επιχείρησης μπορείτε είτε να επικοινωνήσετε απευθείας με την επιχείρηση και να συζητήσετε το θέμα, είτε απευθείας να καταχωρήσετε αίτημα επιστροφής στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας, επιλέγοντας την σχετική αιτιολογία. Θα σας ενημερώσουμε για την απόφαση της επιχείρησης, η οποία δεν δεσμεύεται για να αποδεχθεί το αίτημα επιστροφής. Σε κάθε περίπτωση το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία. Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.

Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη του αιτήματος επιστροφής;

Στα διάφορα στάδια εξέτασης του αιτήματος επιστροφής λαμβάνετε ενημερωτικό email για την εξέλιξή του. Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της επιστροφής μέσα από τον λογαριασμό σας, στα Αιτήματα Επιστροφής.

Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματά μου από επιστροφή;

Το ποσό των χρημάτων που θα επιστραφούν και ο χρόνος επιστροφής εξαρτάται από τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής.

Το ποσό που θα σας επιστραφεί εξαρτάται επίσης από την αιτιολογία επιστροφής.

Αιτία επιστροφής

Επιστροφή αξίας παραγγελίας

Επιστροφή μεταφορικών

Όλες οι περιπτώσεις με υπαιτιότητα της επιχείρησης

Ναι

Ναι

Δικαίωμα υπαναχώρησης, άλλαξα γνώμη, δεν το θέλω

Ναι

Όχι

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί (ως διαδικασία εκ μέρους μας) εντός 6 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Αν έχετε πληρώσει με κάρτα η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ξεκινάει με την παραλαβή του δέματος από την Επιχείρηση. Η εταιρεία θα ενημερώσει άμεσα την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.

Αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή, στη φόρμα επιστροφής θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας ώστε να γίνει η κατάθεση του ποσού.

Αν έχετε πληρώσει με κατάθεση στην τράπεζα η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ξεκινάει με την παραλαβή του δέματος από την Επιχείρηση. Η εταιρεία θα καταθέσει στο λογαριασμό σας, εντός 6 εργάσιμων ημερών, το οφειλόμενο ποσό και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.

Τα στοιχεία που θα ζητηθούν είναι: 

  1. ΙΒΑΝ λογαριασμού
  2. Ονοματεπώνυμο δικαιούχου (Το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου θα πρέπει να είναι το ίδιο με το ονοματεπώνυμο του παραλήπτη της παραγγελίας)
  3. Αποδεικτικό κυριότητας λογαριασμού σε .pdf ή εικόνα (π.χ. φωτογραφία από την αρχική σελίδα του βιβλιαρίου σου ή φωτογραφία από το web-banking,όπου θα φαίνονται στο ίδιο αρχείο το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου και το ΙΒΑΝ)

Αν δεν έχετε τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο να είστε ο κύριος δικαιούχος, θα χρειαστεί να ανεβάσεις στη φόρμα επιστροφής μια υπεύθυνη δήλωση, επικυρωμένη από ΚΕΠ ή το Gov.gr ("Έκδοση υπεύθυνης δήλωσης"), όπου θα αναφέρεται την επιθυμία όπως η κατάθεση των χρημάτων να γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό τρίτου. Μπορείτε να αντιγράψετε το ακόλουθο κείμενο (προς διευκόλυνσή σας)

Επιθυμώ η επιστροφή των χρημάτων για την παραγγελία με αριθμό ___________ όπως γίνει από τη LIVESHOPPING GREECE M.IKE ή την συνεργαζόμενη επιχείρηση που μου έστειλε την παραγγελία, να γίνει με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό με ΙΒΑΝ ____________________________________ στην τράπεζα _____________, ο οποίος ανήκει στον δικαιούχο με ονοματεπώνυμο __________________.

Προσωπικά δεδομένα

Ο Πελάτης συμπληρώνει προσωπικές πληροφορίες (π.χ. όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλέφωνο) στην ειδική Φόρμα Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα, προκειμένου να υποβάλει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ την παραγγελία του για προϊόντα ή/και υπηρεσίες. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ως Υπεύθυνη Επεξεργασίας, συλλέγει τις απολύτως απαραίτητες για τη διεκπεραίωση των ανωτέρω συναλλαγών πληροφορίες που καταχωρούνται από τον Πελάτη («προσωπικά δεδομένα» ή «Δεδομένα»), Τα Δεδομένα του Πελάτη διατηρούνται από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την εκπλήρωση της σύμβασης πώλησης με τον Πελάτη και πάντως για διάστημα όχι μεγαλύτερο των πέντε ετών από τη λύση ή λήξη της σύμβασης αυτής, όπως ορίζεται από το νόμο για την παραγραφή τυχόν αξιώσεων και για λόγους εκκαθάρισης.

Τα φορολογικά στοιχεία καθώς και όσα απαιτούνται για λόγους ελέγχου από τις εποπτικές Αρχές θα τηρούνται όσο ορίζεται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Στη συνέχεια θα καταστρέφονται με ασφαλή τρόπο, υπό την προϋπόθεση ότι η διατήρησή τους δεν απαιτείται πλέον για την εκπλήρωση του ανωτέρω σκοπού ή για την κάλυψη των επιχειρησιακών, φορολογικών, ή λογιστικών απαιτήσεων της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή για την προάσπιση των δικαιωμάτων της ενώπιον Δικαστηρίου ή Αρχής.

Πρόσβαση στα Δεδομένα του Πελάτη έχει το απολύτως απαραίτητο προσωπικό της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, το οποίο έχει δεσμευτεί με τήρηση εμπιστευτικότητας και οι συνεργαζόμενες με εμάς επιχειρήσεις, οι οποίες επεξεργάζονται τα Δεδομένα ως Εκτελούντες την Επεξεργασία για λογαριασμό μας και σύμφωνα με τις εντολές μας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και την άσκηση των δικαιωμάτων σας διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου

Αν επιθυμείτε να διαγραφούν τα προσωπικά σας δεδομένα μπορείτε να κάνετε το σχετικό αίτημα μέσω του λογαριασμού σας. Αν ζητάτε διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων θα το πράξουμε το ταχύτερο δυνατό και όχι σε χρόνο μεγαλύτερο των 30 ημερών.

Αν έχετε οποιοδήποτε άλλο θέμα σχετικό με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, παρακαλούμε όπως στείλετε email στο dpo@liveshopping.gr, από το email με το οποίο έχετε κάνει εγγραφή στο Liveshopping.gr. 

Στο Liveshopping.gr διαχειριζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα των συνεργατών μας και των πελατών του Liveshopping.gr με μέγιστη προσοχή. Η ιδιαιτερότητα του Liveshopping.gr σε σύγκριση με άλλα Marketplaces είναι ότι ο πελάτης είναι ταυτόχρονα πελάτης του Liveshopping.gr αλλά και της επιχείρησης η οποία λαμβάνει και εκτελεί την παραγγελία του πελάτη. Η Εμπορική Επιχείρηση, λαμβάνοντας μια παραγγελία από έναν πελάτη λαμβάνει ταυτόχρονα και τα προσωπικά του δεδομένα όπως Ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας και email με στόχο να εξυπηρετήσει την παραγγελία και να μπορεί στο μέλλον να επικοινωνεί με τον πελάτη της.

Κατά την εγγραφή της στο Liveshopping.gr η Εμπορική επιχείρηση παρέχει την πολιτική προσωπικών δεδομένων της επιχείρησης, η οποία αναρτάται στη σελίδα του καταστήματός της Εμπορικής επιχείρησης στο Liveshopping.gr προς ενημέρωση των πελατών της επιχείρησης. Το Liveshopping.gr επιβεβαιώνει ότι η πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων κάθε επιχείρησης που συνεργάζεται μαζί μας είναι η, κατά τον Νόμο, δέουσα. Ο πελάτης του Liveshopping.gr και της Εμπορικής επιχείρησης έχει ανά πάσα στιγμή το δικαίωμα να ζητήσει την διαγραφή των στοιχείων του, την διακοπή αποστολής ενημερωτικών μηνυμάτων, την αναλυτική περιγραφή των στοιχείων του που η εμπορική επιχείρηση διατηρεί στα αρχεία της κ.λπ. και η Εμπορική επιχείρηση θα πρέπει να ανταποκριθεί άμεσα και αποτελεσματικά σε όσα ορίζει η κείμενη Νομοθεσία.